Sihr ( Tovenarij )

Sihr Al-Madfun (begraven sihr)

Sihr Al-Madfun behoort tot de sterkste soorten ashaar die een sahir kan doen moge ALLAH hen vervloeken.

Voor deze sihr moet de sahir een bepaald niveau hebben bij de shayateen om deze sihr uit tevoeren. Er is daarnaast iets persoonlijks nodig van het slachtoffer zoals wat van het haar, nagels of iets anders persoonlijk.

De sahir zal dit dan met een kruid of plant mixen dat geselecteerd is door de shaytaan die het kiest aan de hand van de aard van deze persoon. Op deze sihr zal vervolgens de sihr met symbolen geschreven worden en deze zal diep worden begraven.

Hoe kan het zijn dat deze sihr effect heeft op het slachtoffer?

Bij dit soort sihr is de djinn in de meeste gevallen niet aanwezig bij het slachtoffer, maar bij de sihr zelf, hij blijft bij de sihr en bewaakt deze.

Hoe werkt de sihr?

De sihr wordt geschakeld aan de soort werking die de sahir wil, wil hij dat het doormiddel van de lucht gaat werken dan zal het slachtoffer last krijgen wanneer de wind sterk gaat waaien, wil de sahir dat het gaat werken wanneer de sterren in een bepaalde lijn staan dan zal het werken bij het slachtoffer wanneer deze sterren in die bepaalde lijn staat enz.

Is deze sihr bevestigd en bewezen?

Deze sihr is bevestigd zowel in de praktijk als in de authentieke soennah, het is namelijk zo dat onze Profeet vrede zij met hem geraakt werd door deze soort sihr

‘Aisha(moge Allah weltevreden met haar zijn) overleverde:

“Een man genaamd Lubaid ibn al-A’sam(jood) van de Bani Zurayq deed sihr bij de Boodschapper van Allah(vrede zij met hem), totdat Allah zijn Boodschapper(vrede zij met hem) zich voorstelde iets gedaan te hebben wat hij niet had gedaan(gemeenschap met zijn vrouwen).
Op een dag, terwijl hij met mij was, riep hij Allah aan, gedurende een lange periode en zei hij toen, “O Aisha!
Wist je dat Allah mij geinformeerd heeft over datgene wat ik aan Hem vroeg?
Twee mannen(2 engelen) kwamen naar mij toe, eentje zat bij mijn hoofd en de andere bij mijn voeten. 1 van hen zei tegen zijn metgezel, waaraan lijdt deze man(de Profeet)? Hij is betoverd(Matbub of Mashur). De eerste vroeg weer, wie deed het? De andere zei, Lubaid ibn Al-A’sam.
De eerste vroeg weer, wat heeft hij gebruikt(materiaal)? De andere zei, een kam en het haar(van de baard) dat eraan vastzat en de wortels van een mannelijke dadelboom.
De eerste vroeg weer, waar is het? De andere zei, in de put van Dharwaan!
Dus Allah zijn Boodschapper(vrede zij met hem), samen met een paar van zijn metgezellen gingen daarnaartoe(de put) en kwamen terug zeggende, O ‘Aisha, het kleur van het water was net als dat van henna. En de wortels van de dadelboom leken net op de hoofden van Shayateen.
Ik vroeg, O Boodschapper van Allah(vrede zij met hem), waarom laat u het niet zien(aan de mensen)? Hij zei, omdat Allah mij reeds genezen heeft, en ik zou het kwaad(fitnah) niet bij de mensen willen verspreiden. Toen gaf hij het bevel om de put vol te storten met aarde.”
(Bukhari en Muslim)

We zullen binnenkort een uitgebreid artikel over de sihr die de Profeet vrede zij met hem heeft getroffen plaatsen.

Wat zijn de symptomen van deze sihr?

-Zware hoofdpijn die prikt en steekt en opeens zomaar ophoudt, vaak als men Koraan beluistert gaat de hoofdpijn weg
– Wazig zien
– Geen concentratie bij elke daad die men wil verrichten
– Men wordt tegengehouden om de dingen te doen waar men van houdt
– Zwakheid en geen kracht om iets te doen zoals werk en studie en dergelijke
– Veelvuldige dromen over de doden en begraafplaatsen en het van hoog naar laag vallen, ook krijgt men moeilijkheden met ade

Hoe behandel je deze sihr?

Als men de plek weet waar de sihr ligt begraven en het is toegestaan in de Islam om hier dit op te graven dan is de beste manier om deze sihr te vernietigen om deze op te graven en volgens de juiste manier te vernietigen door alle knopen ongedaan te maken en er roqyahwater over heen te gieten.

Indien de plek onbekend is dan dient men roqyah te verrichten en veel dua te doen bij ALLAH.

Voorkomen is beter dan genezen!!

Veel van deze sihr wordt geplaatst tussen de kafn van een dode, men dient wanneer een geliefde overlijd op te passen wie men inschakelt om het lichaam te wassen, bij voorkeur dienen de naaste familieleden zelf hun geliefde te wassen zodat men geen verkeerde personen in huis haalt.

Bekijk het filmpje met voorbeelden van begraven sihr bij begraafplaatsen.

 

Geef een reactie